Kommunikationsstrategi og Planlægning

Public Deck • Created by Kommunikation

6 cards
Card 1
Term
Medieplan
Definition
En detaljeret tidsplan, der skitserer hvornår og hvor kommunikationen vil blive offentliggjort, inklusive specifikke datoer, platforme og budgetter.
Card 2
Term
Tidsplan
Definition
En visuel tidslinje (som f.eks. en Gantt-diagram) eller liste, der opdeler projektets opgaver og deres deadlines.
Card 3
Term
Kommunikationsstrategi
Definition
Den overordnede plan for, hvordan man kommunikerer med målgruppen for at opnå specifikke mål. Den definerer kernemeddelelsen, tonen og kanalerne.
Card 4
Term
Ressourcer
Definition
De aktiver, der kræves for at gennemføre projektet, herunder tid, penge, personale og værktøjer.
Card 5
Term
Medievalg
Definition
Udvælgelsen af specifikke mediekanaler (f.eks. sociale medier, trykte medier, TV) til at formidle en meddelelse baseret på målgruppen og strategien.
Card 6
Term
Opgavefordeling
Definition
Processen med at tildele specifikke opgaver og ansvarsområder til projektdeltagerne.